وبلاگ خفت

وبلاگ خفت

وبلاگ خفت

وبلاگ خفت

وبلاگ خفت

خواص آهک برای دندان ها

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ق.ظ

خواص آهک برای دندان ها

لیمو دندان ها و لثه ها را محافظت می کند و سلامت آنها را حفظ می کند. بهترین دارو برای پنهان کردن (خونریزی آدامس و تغییرات بافت آدامس) و آب لیمو و عسل و آب برای از بین بردن خونریزی توصیه می شود. داروی ضد پوکی استخوان آن کمک می کند تا مصرف کلسیم را بالا ببرید و توصیه می شود که یک شیشه لیمو را برای افرادی که در معرض خطر هستند، بخصوص زنان یائسه مصرف کنید. آهک برای ریه، معده، روده، رحم، کلیه ها و سایر اندام های داخلی درمانگر است و شما باید چند قاشق چای خوری چند بار در روز بخورید؛ برای جلوگیری از خونریزی شما همچنین می توانید یک تکه پنبه بگیرید. خود را در آهک غوطه دهید و آن را در بینی قرار دهید و از خونریزی جلوگیری کنید.
استحکام مویرگی و قلب با مصرف آهک

مصرف آهک به تقویت مویرگ ها کمک می کند و خواص ضد میکروبی در خون دارد. مصرف آهک از خونریزی جلوگیری می کند و بیوفلاونوئید ها در آن شکنندگی مویرگ ها را کاهش می دهد. نقش ویتامین C در بدن، خنثی کردن نیتروزامین است و پکتین در لیمو باعث کاهش کلسترول بد خون می شود که برای بیماران قلبی عروقی بسیار مفید است.
درخشش پوست با این میوه

لیمو دارای مزایای فوق العاده برای زیبایی است. شما می توانید پوست خود را با آهک روشن کنید. لیمو دارای خواص سفید کننده طبیعی است. با استفاده از این میوه می توانید پوست صورت خود را روشن کنید، زخم های آفتاب را روشن کنید و ظاهر پوست را روشن کنید. لیمو تازه را بردارید و آب بگیرید. آب لیمو تازه را روی صورت خود بمالید. ماساژ صورت خود را برای 4 تا 5 دقیقه، سپس آن را شستشو کنید. آن را به صورت روزانه انجام دهید؛ پس از مدتی، تفاوت قابل توجهی در رنگ پوست شما خواهد داشت. این پوست شما را نرم تر و درخشان تر خواهد کرد. اگر پوستی حساس دارید، به طور مستقیم از لیمو نخواهید خورد. برخی از آب لیمو یا عسل را به آب لیمو اضافه کنید و سپس از آن استفاده کنید.
خواص لیمو برای سرماخوردگی

با توجه به مقدار بالای ویتامین C در آهک شما می تواند ایمنی سیستم ایمنی را افزایش دهد. برای یک فرد مبتلا به آنفلوانزا و سرماخوردگی، مخلوطی از آب لیمو تازه و عسل در لیوان آب گرم بسیار مفید است. آب لیمو همچنین باعث کاهش تب در بیمار می شود. آهک غنی از ویتامین C، اسید سیتریک و فلاونوئید است و دوست خوبی از شما است.
علائم و درمان سریع برای بزرگسالان و نوزادان در دوران بارداری
درمان اضطراب با لیمو

مطالعات نشان می دهد که لیمو یک اثر آرام بخش داشته و خستگی، سرگیجه، اضطراب، تنش و معلولیت را از بین می برد. استنشاق روغن لیمو آگاهی و تمرکز فرد را افزایش می دهد. برای بالا بردن توانایی کارکنان در محل کار، خوشبو کننده ای است که بوی آهک خود را بوجود می آورد. اگر شما عصبی هستید و نگران هستید، چندین قطره روغن آهک را بر روی دستمال بپاشید و آن را بویید.
درمان عفونت مثانه با لیمو

Cystitis، یا عادت عادی عفونت مثانه، در واقع التهاب مثانه به علت جایگزینی و رشد پاتوژن ها در مثانه و عفونت است. آب لیمو رقیق شده با آب گرم و نرم بسیار موثر در درمان عفونت های مثانه است زیرا می تواند باعث تحریک و جلوگیری از خونریزی شود.
خواص لیمو برای پوست خشک

پوست لیمو خود را بر روی پوست خشک یا پوسته پوسته پوشیده کنید تا از بروز مشکلات پوستی جلوگیری شود. همچنین برای تسکین پوست ضخیم آرنج شما مفید است. از لیتیوم ریخته شده است، حاوی 6 تا 8 درصد اسید سیتریک است و از اسید چرب امگا -3 به نام لیمو تون ساخته شده است و در پزشکی استفاده می شود.
درمان هموروئید با لیمو

از آنجا که آهک آفتاب سوختگی و زخم های روده ای را بهبود می بخشد و همچنین در درمان یبوست موثر است، علل اولیه هموروئید نیز فوران می کنند.

  • نعیم بازیاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی